Ridningen

Hejsan. Jag fick Felix som jag ville ;) vi SKULLE rida markarbete med bommar på marken, men vi visste inte hur dem skulle ligga eller att vi ens skulle lägga fram dem så nej, vi fick ta på oss västar och sånt i onödan :P Om ni undrar så rider vi utan ridväst NÄR vi rider dressyr på en häst man har ridit mycket på. Har alltid det när vi ska hoppa ;) Så man svettades ihjäl! Felix var JÄTTESEG! Han har nog aldrig varit segare. När jag skänklade lyssnade han inte och när jag tog till med spöt stannade han och blev sur. :P Men han e fortfarande BÄST! ;) jag vet faktiskt inte om vi någon gång har sagt detta men Illusion och Felix ska pensioneras efter sommaren :'( Sorgligt!!!! <\3
P.s KOLLA HUR MINA FINGRAR SER UT EFTER RIDNINGEN!!
Jaa... det svider kan jag säga..

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache