Jo

Hajj hajj blöggen ! tyvärr hörde ni inte nåt från mejj på en stund men jag har haft det UUUUUUNNNNNDDDEEERRRBAAARRRTTT i Filipstad o Gotland ! :D Jag har ridit islandshäst 2 ggr på Gotland ;) En gång 1 timme o den andra 3 timmar! :D den när vi red tre timmar var värsta drömturen ! Vi red o plaskade i havet o tog en galoppsträcka vid stranden o AAAHHH! :D men aah, jag har haft det asbra o nu ere bara o längta tills ridlägret v. 31 ! :D hoppas hoppas HOPPAS att jag får min Felle !!!! ♥♥♥ om inte dör ja ! 
 
 
 
 



 

Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: Nina och Nella

Ahdå, med dig med? :D

2012-07-02 @ 20:23:05
URL: http://ninanella.blogg.se/

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache