SRYYYYYYY !

Asså fan fölåt för säääääämst uppdatering men verkligen, o tro inte fel nu, men jag gör iiiiiiiiiiiiiiingentiiiing dessa dagar ! INGET ! nu tror ni säkert att "nemen hon säger det bara för att ha en ursäkt" men NEJ jag gör inget o jag HATAR de ! HATAR ! Tex ida, ja tror de va den längsta sovmorgonen jag har haft i hela mitt liv ! ja vakna typ tre på eftermiddan..... :/ o sen så äter ja frukost o så... då var den dagens sysslor färdiga... JAG HATAR DET ! Men imon/övermon ska ja o mamma te HÖÖKS o ska köpa ridbyxor o ridstövlar ;) men de e DE. Sen har jag inget att göra i två veckor o sen ÄNTLIGEN så far vi på ridläger ! :D Då kommer de va MASSA mobilbloggning me bilder o allt ! :D mejlade sigtuna o man får typ välja hästar så de e ju azöööm ! Felle♥ My god va jag saaaknar han♥ Om ja inte får han..... Kökskniv kom hit ! 
 
 
 


Men därför längtar jag som FAAAAAAN te ridlägret ! :D Bara va upptagen hela dan o FÅ NÅT GJORT för en gångs skull ! O ja tjatar på mina päron fö en ny kamera o de sa "såsmåningom..." men ja tar me deras :P 


Högst upp på listan♥



 Ridbyxa Helskodd Calabria CRW® RÖÖÖÖÖDA !! ♥ Ma sa att de satt konstigt men jag får väl prova ;) 
 


Läderridstövel Arezzo Horsehead® :love:



 
 

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache