Haha, YEY!!☺

Listat ut ganska mkt nu tycker jag, t.ex hur man byter text på rubriken och texten på inlägget, hur man byter "pil" elr hur man ska förklara... hur man gör så att det står att vi har gjort designen ((c) Adma) när man håller "pilen" stilla en stund, nya ikoner igen... blev så missnöjd med dem andra. <3 Det jag ska försöka lista ut nu e hur man byter bakgrunds färg (Inte bara rosa elr grön elr så, utom så det blir ett coolt mönster) :D Ska väll även lista ut hur man gör lite andra skojjiga saker som får bloggen att bli SUPER DUPER!!:D
HALLÅ!! VÄNTA LITE, JAG E INTE KLAR ÄN!!!:D NU BEHÖVER JAG DIN HJÄLP!! VAD MER BEHÖVS FÖR ATT FÅ BLOGGEN SNYGG??:D
YEY, Illusion!!:D
Hehe, lite kul bara, läste hur många komentarer vi haft 30st, mer BEHÖVS!!:D

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache