Sista riktiga dagen i skolan!c:

Imon e sista riktiga dagen i skolan... elr ja, vi komme väl mest att plocka ihop gamla saker som man måste ta med hem, plocka ur våra skåp, ge tillbaka toanycklar osv. Vi ska säkert städa klassrummet också!!:( Va jobbigt!!XD Palla liksom!c:
Sedan ska man hem... typ fixa klänningen och sedan rida!;D YEY!! Längtar efter ridningen!:D
Och på tisdag e det skolavslutning, om det e fint väder ska vi bada (HOPPAS)
Och jag får antagligen beskedet om hur det nu blir med att Ad och jag ska få gå i samma klass...<'3 Kommer att gråta väldigt mkt på tisdag... inte för att vara taskig mot mina andra klass kompisar (dem betyder gymt mkt för mig!) Men hamnar jag med Ad så e jag nöjd, då kommer jag inte gråta lika mkt.(Får ta vatten fast mascara!XD) hoppas att jag och Ad kan fixa i ordning oss tillsamans till avslutningen!8D
Bilder från skolavslutningen kommer dyka upp ofc! Några på mig och Ad och om några i klassen vill vara med på några bilder så får dem gärna det!:D Jaja, får se det på tisdag... längtar (inte direkt den braiga längtan... mer en ledsen men även nyfiken längtan, vill ju veta om jag får gå med Ad)
Haha, min arm ser svart ut!!:O Den e jätte läskig ju..c':
BFF!♥
HAHA, VACKERT!!C:
Ad vill inte att jag ska få synas på fotot!!:'( x'D

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache