Som Ma sa

Gud vad jag har ont i magen nu ;( jag kommer kämpa tills jag hamnar i samma klass som Ma! Tills jag dör! Ni fattar inte hur mycket hon betyder för mejj.... <'3 Hon har alltid vart där när jag behövt henne. Som när min kanin dog. Jag blev sååååå lessen o grät o grät o grät ;( Jag hade hittat honom död när jag skulle mata honom på morgonen o jag skrek o skrek så jag väckte hela min familj. Då ringde jag ma o vi umgick hela dan o det fick mejj att tänka på bättre tankar. Men jag kommer också sakna hela våran hejfadiruttan-klass. Alla e så sköna! I vår klass finns de bästa personerna jag har känt i hela mitt liv! seriöst! Det finns inte bättre människor. Även fast jag kan irritera mejj nån gång på nån av dem så e det bara syskonkärlek! Vi är en enda stor familj.
Nu kan jag inte skriva mer för då kommer tårarna bara rusha.

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache