I måndags...

... red vi! :D Vi hoppade!!! xD Så innan vi fick välja hästar fick vi bygga bana :D Sen när vi skulle välja så fick jag (Ad) Van Gogh, men när jag kom till ridhuset sa vår ridlärare att jag fick ta Elvira istället <3333 Och Ma fick testa GG (Guiseppe Garabaldi) Och vi fick först trava lite bommar överrallt. Sen så skulle vi hoppa bana :D o då såg banan ut såhär; Man fick först fatta höger galopp på C-volten, sen vände man typ mitt i volten, som man gör när man byter varv på volten ungefär. Då skulle man byta till vänster galopp över hindret, galoppera längst A-kortsidan och vända snett igenom, hoppa ett hinder på diagonalen och fatta höger galopp över hindret. Sen galopperade man C-kortsidan, vände snett igenom, hoppade ett hinder på den diagonalen och fatta vänster galopp över hindret. :D Sen var banan slut :D o sen så övade vi på att hoppa snett på hindrena så vi fick vända rakt upp i galopp eller trav och hoppa de tre hinderna fast de stod snett :D Elvira var jätteduktig!! :D

Ses!


Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache