Friends ♥

Först, här kommer musik ;)


Jo, nu har jag nyss vart på våran klasskompis filmkväll ;) riktigt kul! Trivs med dem i vår klass. ♥ Synd att vi ska splittras sen </3 Vi har liksom känt varandra länge. Mer än hälften av våra liv! Två killar har jag känt sen jag var två! Elva år! det e sjukt! Sen på andra sidan kanske det blir skönt om man kommer i en skön klass, men tänk om man inte gör det. Liksom tänk om man inte kommer med någon kompis. Vart ska man ta vägen då? Sen så får vi ju inte ens önska vem vi vill va med längre! :( Piss!
Seriöst, jag e beroende av mina vänner. Kan inte leva utan dem! Vänner ska man sakna när man e borta. Så ska det va, annars no way, schas! Vissa vänner har jag dock tappat kontakten med :( det kan vara för att de inte bor så nära eller nåt. Men mäst e de för att de bytt skola. Därför tror jag tyvärr att jag kommer tappa kontakten med de vänner jag inte hamnar med. Liksom vissa har jag tappat kontakten med FAST de går i samma klass som mig.
Man ska ta vara på den tid och dem människorna man har i sitt liv. "Hällre ska man kunna säga 'varför gjorde jag så?' än 'varför gjorde jag INTE så?' " Detta e ett av mina favorit-citat. Förklarar ju allting!
Man ska leva det liv man har med stolthet.
Vänner stöttar en när man e nere och hejar en när man e uppe.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache