Ida....

...har vi normalt dans nu men inte ida för.... kommer inte ihåg xD så nu e ja hemma o chillar iställe ;)
Hade ju friidrottsdag på skolan ida :) gick ok-bra fö mej på kast med liten boll men sen när vi skulle springa 60m så gjorde ja nåt konstigt så mitt lår gjorde jätteont!!! ;( så jag fick sämre tid den andra gången jag skulle springa o eften den gången blev det ännu värre :( så jag kunde inte va med på längdhopp :'( det som jag tycker e roligast av de tre grenarna ;( bajs! Men sen nu hare blitt bättre :)
jaa.... har ja nåt mer? hm... tror inte de :D
byyyyeeee

Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: Clara - TopElite

Sv. Tack, så gullig du är! Vart ett uppehåll nu under 2 veckor, men glöm inte kika in nästa vecka på bloggen!

Kram

2012-05-31 @ 16:20:23
URL: http://topelite.blogg.se/

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache