Lite vackra bilder!;)

Ibland får jag mina anfall och blir heeeeeelt weird!!♥ Då tar jag GALNA bilder, ritar galet, hoppar omkring som en idiot... haha, min syrra brukar få DAMP på mig, då jag typ skriker små glädje skrik och hoppar omkring så det ekar i huset!!XD
Vet inte vad jag gör!!xD Men bilden e fett skön ju!!♥
Hehe, kände för att rita en... konstig, snygg, läskig och färglös bild!!;) Bara rött!!xD Hahah, slarva gaaaanska mkt, höll bara på i 15-20min!!xD Btw imon e det FREDAG! E med Becka då!! Ska fixa Header åt henne!!;) Och vi tar nog också många vackra bilder!
PS!! NI HAR VÄLL INTE GLÖMT ATT TITTA BECKAS BLOGG?? http://lovetippenlove.blogg.se/

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache