Natti natt ♥☻☺

Idag hade vi friidrott på... IDROTTEN!!! :O
:P nee men jag typ suger på att springa 60 m! :( o så vare motvind så ja bah... Tack..... Ne men det gick bättre på bollkastning o längdhopp ;)
Sen så på ridningen så fick vi göra markarbete istället för att det hade vart så dålit väder under dan ;_; Men jag fick FELIX!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ GUD VA JAG ÄLSKAR HAN!!!!! ;) ♥ Min bästa lilla ponny ♥^^
Sen så hade mamma köpt skorna jag ville ha medan vi red så jah e JÄTTEGLA'!!!!!!! :D Wiie! Jag har testat dem med klänningen o det ser jättefint ut c:
Läste Mas inlägg om klassindelningen, jag kan bara säga exakt samma sak!! :D Fast om Ma då såklart :P
Ses imon ;)
Byyyyeeee

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache