Sjuk... men det stoppar inte mig!

E sjuk... har blödigt näsblod och ont i halsen... vilket betyder att jag är förkyld..<3 Haha, läste det Ad skrev, så till dej AD: VILL DU HJÄLPA TILL MER MED BLOGGEN?? DU E SÅ DUKTIG PÅ ATT FOTA, SÅ FOTA OCH SKICKA SEDAN BILDERNA TILL MIG!<3
Och nu vidare till att inget stoppar mig, sitter här med marsvinen som jag nyss har tvättat och klipptklor på, mamma är snäll och fixar buren åt mig!<3 (Tack mamma!!) Och nu vidare till headern;
Jag tycker att första bilden (den med gammla bilder på mig och Ad) är super söt, dem andra slängde jag bara ihop lite snabbt, vi ska fota nyare och snyggare bilder till dem andra tre sen!;)
En väldigt gammal bild på marsvinen, som jag och Ad fotade för typ 2 år sen!;)  Det bruna marsvinet är Hubbe och det vita är Fläcken!
Fläcken som nyfiket kollar fram genom handuken!

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache