Sommar fint!;)

Ja, tänkte visa vad jag ska ha på skolavslutningen!!;) Men först en bild på mig från... efter UKK!!xD FÖRSTA gången som mitt hår faktiskt blir OK!!c:
Haha, duckface!!x'D
Ett par fjädrar som hänger från en hårnål som jag ska ha i håret, ska som jag typ alltid brukar ha (en fläta av luggen)
En turkos klänning utan axelband!!;)
Nu ska man kolla på Eurovision!:D Hoppas på att, Sverige, Tyskland, Turkiet elr Island vinner!!;) Tycker att (har bara hört några men av dem jag har hört) dem andra SUGER!! Sry, men deras låtar e blääää och dem bara skriker!! Det är många som jag inte har hört, så kommer säkert hitta några till bra låtar ikväll! :)
Tänk er mig i denna skjortan!! Nom nom!! 8D
MÅSTE HA!! (finns på Nelly.com)

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache