Vad jag ska göra av mina gamla kläder...:)


Ska köpa färg... typ idag om jag hinner!!;) Har ett par svarta gamla jeans som jag typ ÄLSKAR men som börjar bli konstiga vid benen och lite ur tvättade, så dem ska jag göra galaxy shorts av!!;)

Och ett par likadana skor att använda till shortsen!!;) Kommer lägga ut bilder när allt e klart!!;) (Ska köpa ett par svarta billiga för typ 99kr o göra om)

Saker jag har gjort: 

Galaxy Phone case



Är lite ljusare irl, och lite mer glänsande!!;)


Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: hjjonsson.blogg.se

Fin skal!

Svar: Tack!!c:
AdMa

2013-03-30 @ 21:34:29
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache