Vintage/Second hand!;)

ÄLSKAR vintage/secondhand, att ist för att slänga kläderna tycker jag man kan ge dem till en secondhand butik... har MÅNGA gamla tröjor från min mamma som e typ 20 år gamla o tycker dem e GRYMT snygga...

Det är enkelt, snygg, billigt och bra för miljön!;) Byxor från cubus för: 199kr Converse från USA för kanske... 200/250kr.
 

Byxor: Cubus 199kr!

Att blanda gammalt med nytt blir GRYYYYMT snyggt!!;) Denna väska köpte jag på H&M för 299kr tror jag, den är ganska liten, men det jag behöver få plats med finns det plats till.
PS!! Jag funderar på att ta bort den färgen jag har i håret nu och ha min vanliga hår färg... det e ungefär den färgen som man ser på bilden över!!;)


Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache