Skolavslutning!

Snart e skolan slut... imorron får man veta dem nya klasserna... känner mig glad men fortfarande ledsen. Jag vill ju veta klasserna och vill jätte gärna få några nya kompisar! Men vill ju fortfarande ha kvar samma gammla sköna klass!;) Hoppas åtminstone på att jag får hamna med Ad, utan henne vänds mitt liv upp och ner.
Vet att det fortfarande inte måste bli så... min syrra hamnade inte med sin bästis, hon hamnade med några av sina kompisar ofc! Men inte den hon mest av alla ville hamna med...<3 Är orolig...
Ad betyder ALLT för mig!! ♥ Vi kan skämma ut oss tillsamans men ända inte bry oss! c:
HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!! ♥

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache