Mer om Maria!C:

Jag är en galen tjej som ÄLSKAR ridning och dans!!C: Att vara med kompisar är också något jag älskar!:D Jag har en mamma en pappa och två syskon (Stora syrran som äger bloggen: www.nattstad/TezCooL som heter Therese och har även en lilla syrra som heter Sofia!) Jag har en favvo häst som heter Illusion och min  andra favvo häst heter Van Gogh!x'D<'3 Jag kom till jorden 990107!C:Lilla Illusion!!C: (D-ponny!)
Jag o min gulleplutt!!;)
Van Gogh! (Stor häst)
Jag har två hundar, tre katter, två marsvin, en kanin och fiskar!!x'D 
Min lilla prins! Heter Brutus kallas Brutte!C:
Min lilla prinsessa! Hon heter Wilma!C:Syrran lilla lejon!C: Han heter Hubbe!C:
Min katt Östen!C:
Min katt Linnea!C:
Sist men inte minst min katt Molly!:) (Mamma till Linnea och Östen!C:
Bästa bilden som jag har på mina marsvin... faktiskt enda!!x'D Har ett vitt med en grå fläck, heter Fläcken och ett brunt som heter Hugo!
Fiskarna pallar jag inte fota, tycker bara det e slöseri med minnet på min mobil/ vår kamera!!x'D


Favorit artiser/band:
 
One Direction
Jedward
Savage garden
The Wanted
Darin

Musik:
 
 
 

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache