Skoj till somarn :D

Såg att Ma gjorde ett inlägg om skorna o det där så jag kan ju visa vad för klänning jag vill ha till skolavslutningen ;)
lite sugen e man ju ;)
hahah lite storleksskillnad på bilderna men det får ni leva me! ;)
Asså lite enfärgat jag vet men jag vill ha nåt somrigt! o jag tycker vitt e somrigt!
Tänk dig lixom nån av de här med ett snyggt halsband och armband med nån snygg frisyr med kanske nån blomma i? MUMSCH!! ;) <3
Sen efter avslutningen ska våran klass ner till ett badställe där vi ska typ spela volleyboll, frisbee, fika, bada o sånt ;) skitmysigt ju! :D
Asså våran klass e ovanligt tajta, vi e som en stor familj! <3 Jag har lixom känt vissa av dem i elva år! det känns som skildsmässa nu när vi ska splittras :( usch! Jag vill bara hamna med bra folk, då blir jag nöjd! ;)
Natti natt!! <3

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache