Lite om va man har gjort! //Ma

sitter nu och bloggar med pappas iPad, kan tyvärr inte fixa några nya bilder men ska skriva lite om vad jag gjort hos mormor nu rå!!;) Har för en stund sedan vart o besökt morfar, satte vackra blommor vid hans grav... Sedan har man jueh badat typ 5 ggr, va 16 grader i vattnet, YEY!!X) Har varit ute på sjön med syskonen, vi har paddlat kanot och fiskat med Helen (Mammas bästis barn) Helen har lärt mig typ 500 olika kort spel... Som t.ex Plump, Krig osv!xD När man kommer hem... Från typ ridlägret asså lördag v.31 (vet inte vilket datum) kommer ny stil på bloggen, ny header och mkt mer, mitt mål är en HELT ny stil på bloggen... Jaja, vi får väll se hur det går, kommer spara koderna till header vi har nu, så jag ifall ifall det ikke går som jag vill bara kan ladda upp den gamla.. O sno lite koder där ifrån... Hehe!!x) Måste dra nu, ska äta nu!! Tjao!:D.                                                                                                        

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache