Godmorgon ;)

Har vart ute o gått me Ma & hundarna ;) Igår vare ju skolaslutning :) efter den skulle vi egentligen ner till sjön o bada men vädret tyckte inte om den iden :( så ist gick jag hem till Ma o tezzan o såg på remember me ! :D den var aaaasbra ! Sen for vi till ängby park o såg på Byz, min brors band, the thames bluesband mm! :D lite lokala band o byz altså ! plus min brors band :P sen så spelade vi guitar hero me massa människor o jag ägde ut dem !!! :P ne ja skojja bah! :P men jag vann! :P o sen hare väl inte hänt så mycke ;) 
Skulle bara skriva lite så ni får veta vad vi har gjort så ni inte tror vi e döda ! :P snart kommer Ma över oxxå ;)



hörs sen ! :D







Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache