Har ni ridit på en häst från Ponny akuten någon gång? -Det har jag!

Hann, elr snarare orkade inte skriva om det igår så här kommer lite om ridningen igår!:D Vi red barbacka (STCKARS AD SOM VAR SJUK!!) på travbanan, vi galloperade ganska mkt, jag var först...xD  Red Illusion, YEY, fast har kommit på hur dålig balans jag har egentligen!!c= Haha, åkte lite hit och dit!:D Fast det var GRYMT kul, efter ridningen skulle vi (utan våran ridlärare) ta oss hem, någon konstig väg, jag fattade ingenting!! Sedan förklarade hon precis vart jag skulle gå, då insåg jag att det var där vi red när vi hoppade terräng... pinsamt!!x'D <'3 Först fattade jag inte ens hur vi skulle ta oss ner till travbanan, man kan nämligen gå två olika vägar!!C:
PS!;D Hittat VÄRLDENS bästa sida om One Direction, så lite "skvaller" om dem kommer väll upp lite då och då!!:)
 En super vacker bild på Illusion, som vanligt!!:D För att få bra bilder måste jag MINST fota tio ggr!;)


Längst åt vänster e det Illusion, sedan Felix, sedan Albin och sedan... KÄNNER NI IGEN HONOM? Det är tv stjärnan Musse, från Ponny akuten!;D HAN E SUUUUPER ROLIG ATT RIDA!!!♥

Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: Alexandra - ♥

Ja visst är det, men varför skulle inte du kunna ha den frisyren för då? :)

2012-06-19 @ 10:10:56
URL: http://brunan.blogg.se

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache