I veckan då ;) ♥

Nu har jag fått tid för att rida igen ;) imon kl kvart i sju. Hoppas ja får rida barbacka eller nåt sånt ;) 
 
Sen på torsdag ska ja o mina päron till Filipstad ;) vi ska fira midsommar me vänner. Vi kommer va 16 totalt :) kommer uppdatera me bilder då :D sen på sönda eller näre nu va så ska familjen + min kompis, min brors flickvän o en till familj. Vi ska rida islandshästar !! :D Kommer bilder då me ;) Vi ska va på Gotland i en vecka.
 
 
 
Tror de va allt !
 
 
 
 gammal bild igen ;) 
 
 

Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: kristin

Ja om du vill kan vi göra bloglovinbyte jag ska följa dig nu, Hopas att du följer mig (:

Svar: Ma fixar de ;)
// Ad
AdMa

2012-06-19 @ 18:09:52
URL: http://kristiinss.blogg.se
Postat av: SOFIASTICATED

sv: Tack så mycket :) Absolut, lägg till mig!
Ha en bra kväll, KRAM!

2012-06-19 @ 18:59:05
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache