Vart i skolan nu då ;)

plockade mest undan o kollade i slutet på film o tog det bara allmänt chill... ♥ Men jag åkte till tandläkarn mitt i dan oxå ;) NÄSTA gång flyger tandställningen bort ;) när vi börjar skolan ;) Men sen till ridningen nurå. Det regnade innan men nu ser det bättre ut ;) ska göra massor nu, ska rida, måla naglarna, checka så at outfiten ser bra ut tills imon o allt ;) Osså har jag redan bakat kladdkaka ;)
På ridningen vill jag verkligen ha Felix ♥ mitt snuttefilt!
Det var väl det ;)

Alla gulliga komentarer!<3
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

Var gärna med i Dagens Awesome!

Det är enkelt att delta, bara en sak att göra :)

Det finns inget att göra för extra chans utan alla har lika stor chans! OBS! Läs den enda regeln noga, för om du inte gör det man måste göra så räknas inte ditt bidrag! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/dagens-awesome-1.html

2012-06-11 @ 17:45:32
URL: http://idahtt.blogg.se/

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache