Dagen

Ida så dansade vi ju på ukk ;) Vi dansade två olika danser o vi skulle ha olika kläder på varje :O Men det var en dans av lite yngre barn som var imellan dem så vi hade iallafall lite tid ;) Men det gick jättebra! :) bara att efter första dansen fick jag typ migrän ller nåt så jag såg inget :P Men det  gick endå ;) Så aa.... FÖRRESTEN! Jag har köpt en sommaravslutningsklänning!! Jäklar vilket långt ord... Aja men så här ser den ut :
bästa bilden jag kunde få men den e axelbandslös, e vit med spets runt bysten o räcker typ nästan till knäna ;) Då tänkte jag ha den, håret uppsatt i knut då sidoluggen flätad med blomma i slutet o så örhängen som e vita o korallfärgade: (blomman e korallfärgad) asså hoppas ni fattar men jag kommer ju ta kort då så då får ni se ;)
Jaa det var väl allt ;)
Byyyeee

Alla gulliga komentarer!<3

Du har väl läst inlägget?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ser bara vi... mowhaha!c:)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Komentera ett till inlägg!:D
Follow on Bloglovin
RSS 2.0
Teal Moustache